D V D . A N D . R U
* Запасной телеграм канал *

не совсем (+)

Автор: Archer
<outofsight@mail.ru>

Дата: 04.12.23, @21:48

  ' стал кинозвездой. Кстати, в фильм его взяли намеренно - ибо заслужил себе репутацию авто неудачников, кем и был Уолтер Уайт!

Народ его вполне полюбил и рейтинг от владельцев был очень высок. Машину топили автожурналисты.

И самое смешное - это нефига не дешевая машина была. Пишут, цена стала одной из причин неудачи. Делали для молодежи, но для них было дорого.

Pricing of the Aztek was also an issue at launch: the vehicle was too expensive for its intended "Generation X" audience and was priced significantly higher than competing vehicles. After the 2001 model year, the GT model was dropped and pricing was slashed, in addition to extremely generous rebates and cut-rate financing instituted by GM in the wake of the terrorist attacks on September 11, 2001.

The Aztek had among the highest CSI (Customer Satisfaction Index) scores in its class, and won the appellation of "Most Appealing Entry Sport Utility Vehicle" in 2001 from J.D. Power and Associates, an independent consumer survey organization which noted: "The Aztek scores highest or second highest in every APEAL component measure except exterior styling."

Сообщения в ветке


Ответ на сообщение
Ваше имя:
Пароль:
Ваш e-mail:
Тема:
Текст сообщения:
  
Посылать уведомление об ответе: